Vážení pasažéři, milí zájemci o let,
sype se na nás lavina nespokojenosti, se kterou jsme se dosud nesetkali.
Žel, velké množství těchto stěžovatelů od nás letenku nepořídilo, ale kvůli částečné shodě ve jménu společností jsme obdrželi stížnosti my. O co se jedná? Každý, kdo má již zakoupenou letenku, s netrpělivostí očekává zprávu, že se jeho let v dohledném termínu uskuteční. To naprosto chápu. Někteří čekají ale i několik let, což mně zaráží (!), anebo si stěžují na to, že dostali jen dva nebo tři termíny k letu za rok.
Naše praxe je jiná a jsem si jist, že jde o nedorozumění. To jsme si zároveň mohli díky našemu rezervačnímu systému ověřit a s našimi klienty potvrdit.
Co je vlastně příčinou? Jednoznačně v první řadě covidová opatření.
Naše sezona se zmenšila na několik měsíců v roce. Měli jsme tak k dispozici jen asi 60 % dnů v roce pro létání. Tento počet dnů se snížil o dalších cca 30 % dnů, kdy nebylo vhodné počasí pro létání. To vedlo ke snížení počtu letových dnů na nezvyklé minimum za posledních několik desetiletí. Přidáme-li zvýšený zájem o lety, obecně bylo balonářskými společnostmi prodáno více letenek, než bylo možné odlétat.
Tento obrovský převis bylo nutné řešit a tak společnostem přibyly další stížnosti na to, že se neletí, nebo že se letělo a nebylo vhodné počasí. Co s tím?
Každá rada je zde drahá, ale v zásadě lze říci toto:
Levných letenek je prodáno vždy hodně a pak se musí čekat a letět vždy.
Když si kupuji letenku měl bych se těšit na klid a pohodu a za tu “zaplatím” přiměřenou trpělivostí.
A jak poznám, že nebudu muset příliš dlouho čekat? Jednoduše - výrazným signálem je, když se do společnosti nedovolám. Nebudou na mně mít pak pravděpodobně čas ani s letem. Nebojte se zavolat před koupením letenky. Je to jednoduchý, ale spolehlivý test.
Informace a rezervace letu s balony.cz na:
+420 725 085 422
+420 725 085 422
S přáním příjemných podzimních dní,
Jan Smrčka
pilot a majitel
www.balony.cz